Startseite > Anwendung, Relevanz, Web2.0 > Messages Spread Like a Wildfire

Messages Spread Like a Wildfire

„With Web 2.0 technology companies can quickly and inexpensively make things happen. You can have your advertising messages spread on th Web like a wildfire with social bookmarking sites, RSS, and other Web 2.0 methods, and without having to pay anything for it, have thoudands of people coming to your Web site in a matter of days. What would have cost you millions of dollars in investment […].“

Bryant, Samantha C. (2009): A Strategic Framework for Integrating Web 2.0 into the Marketing Mix. In: Deans, P. Candace (Hrsg.), Social Software and Web 2.0 Technology Trends. New York, Information Science Reference: 41.

  1. Es gibt noch keine Kommentare.
  1. No trackbacks yet.

Schreibe einen Kommentar

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: