Startseite > Anwendung, Museumskommunikation > Learn About What Consumers Are Saying

Learn About What Consumers Are Saying

„Web 2.0 technologies make it very simple for a marketer to quickly and easily learn about what consumers are saying about a brand or product. RSS or real simple syndication is any of verious XML (extensible markup language) file formats suitable for dissaminating real-time information via subscribtion on the Internet. […]

RSS feeds can be set up to find and aggregate information about a brand or product from blogs, podcasts, and so forth, and be sent out via email every morning to keep a marketer updated.“

Quelle: Bryant, Samantha C. (2009): A Strategic Framework for Integrating Web 2.0 into the Marketing Mix. In: Deans, P. Candace (Hrsg.), Social Software and Web 2.0 Technology Trends. New York, Information Science Reference: 40.

  1. Es gibt noch keine Kommentare.
  1. No trackbacks yet.

Schreibe einen Kommentar

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: